2010. december 12., vasárnap

Mozartgolyó házilag

Hát ilyet sem veszünk többé a boltban... :))) A fotózást megint elrontottam, Bencém türelmetlenkedett...forró lett a helyzet, így megolvadtunk kicsit. :))
De nem baj, ilyet fogok még csinálni, mert ez a pár darab csak teszt volt. Már nincs is...

Hozzávalók: csokoládé, Szamos marcipán és olyan nugát, ami nem kenhető. 
Én ezt javaslom (Fővám téri Vásárcsarnokban az Ázsia Bt. boltban kapható): 
Jó tudom csinálhattam volna igazi marcipánt, de én inkább maradok a bevált Szamosnál. :) 
Tehát a marcipánt átgyúrtam, porcukorral megszórt deszkán kinyújtottam, és kb 3x3 cm-es négyzetre vágtam. A lehűtött nugátból kicsippentettem kicsit, golyót formáztam, majd a marcipánnal körbefogtam és kicsit átsodortam, hogy sehol ne látszódjon ki a nugát. Ismét lehűtöttem, majd olvasztott csokiba mártottam.
Itt most bénáztam, mert nincs itthon se fogpiszkáló se semmi egyéb, ami segített volna abban, hogy szépek legyen a golyók, sőt hungarocellbe se tudtam beleszúrkálni tehát talpa is lett, de nem baj, majd legközelebb. :)

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Fincsi lehet

Gesztenye receptjei írta...

Ez nagyon klassz!!!!
Az a kis zöld mi benne, pisztácia?
Ilyen nugátot lehet itthon kapni?
Én ezt Ausztriában szoktam venni.

Emőke írta...

Gesztenye: igen, lehet itthon kapni, szerencsére. :) Mondjuk nem olcsó. Sőt most a lidl-ben is van vmi nugát, még nem próbáltam ki, de jónak tűnik az is (kókuszos is és mogyorós is). Az a zöld az ételfesték :D Nem akartam beletenni, de Bence kérte. Ha magam csinálnám a mandulát akkor ilyen zöld pisztáciával csinálnám. Azt is az Ázsia Bt-ben lehet kapni (ilyen szép zöldet) :)