2011. május 17., kedd

JÁTÉK UTOLSÓ FELHÍVÁS!

Na ide figyeljetek. A sznobok nem fognak játszani. Jó sok ilyen van. A "nagyok" szintén nem, mert szerintük ki az az Emőke és Bence?! (visszakérdeznék kik azok a "nagyok"?!) Az ellensége(i)m szintén nem - jobb is, azokra sajnálom az ajándékot. Akik irigykednek ránk (miért is?) szintén nem, ez se baj. És az se aki nem értette meg a játékot. Ez már nagy baj. :)))
Legközelebb az lesz a feladat első lépése, hogy értsd meg a játék lényegét. :) 

Leegyszerűsítve:

- süss-főzz egy olyan ételt, amit ezer éve nem ettél
- fotózd le (felirat és kellékek nélkül)
- küld el a mailcímemre ide: szaboemokee@gmail.com - határidő május 21. + a vasárnap éjfél, hátha akkor jön az ihlet.

A többiről majd később. Ez a lényeg most. Küldjétek a fotókat, mert kurvajók az ajándékok. Szerintem..meg mások szerint is.

Az eredeti kiírás ITT található.

13 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Mondtam már, hogy jó fej vagy? :-)))
Én játszom, de csak hétvégén fogok sütni főzni, vendégek lesznek, küldöm a képeket:-)))

Gizi írta...

Emőke, hát most egy jót nevettem, de igazat adok neked!!!:)) Nagyon pipa lehetsz, és meg is értelek, de tudod egyszer én is indítottam egy játékot, tovább adtam 5 személynek, el is fogadták, aztán nagy ívben szartak rám. Ezért együtt érzek veled, és ne keseredj el. Az ajándékok szuperok, én mindent megtettem, hogy nyerjek, a többit meg a szerencsére bízom.:)

Praliné Zsuzsi írta...

Huhh, akkor nem vagyok sznob, mert már küldtem egy képet. De cserkészbecsszó, valamit még alkotok majd, hogy a sznobság árnyéka is elkerüljön. Csak mert az ajándékok kurvajók.

4Gyerek írta...

ööösem cserkész sem semmi Mo-on ismeretes "izé" nem vótam.
de úgy vagyok mint Erinacea, egy fotót már nyomtam, tegnap akartam a következőt.
azért a határidő tényleg szombat?
csak mert ...na, már írtam emilben.

és az ajándékokról már elmondtam a véleményem. ha nem nyerek sem baj, mert jáccani jóóóóó, ha meg a harmadiknak feltett ajándék dobna meg engem, az határozottan naggggyon jó lenne.

és említetted mentek Plitvicére. hú, most naaaagyon irígykedem, 3 éve április végén jártunk arra, mély benyomást hagyott bennünk.

Emoke írta...

Gesztenye: küldjed, úgyse leszek gépközelben :)

Gizi: nem vagyok pipa :D Csak minimum 15-15-15 képet szeretnék kategóriánként. :D Szarul állunk :D Jaja és köszi, hogy küldtél! :D

Erinacea: Te pont nem vagy sznob...de lehet majd egy bejegyzést írok erről is :D Mármint nem arról, hogy te nem vagy sznob. :D Majd rakok mellé valami flancos kajaképet is...hehe. :D
Még 1-2 ilyen nap mint a tegnapi és kiosztok jó pár embert. :D

4Gyerek: a határidő június 1. lesz. Írok majd egy újabb bejegyzést, meg arról is hogy húzni fogunk a kalapból, nem szavaztatunk. Sorry...lehet így mindenkinek ugyanannyi az esélye, nemde?

Panna írta...

Na akkor sem sznob, sem értetlen nem vagyok és szerencsére a többi kategóriába sem tartozom :)) Már én is küldtem receptet és nagyon várom a sorsolást, mert az ajándékok nagyon-nagyon klasszak :)) Sőt szerintem maga a játék kiírás is jó, végre valami kreatív és elgondolkodtató játék!

Kati írta...

Szerencsére én sem tartozom egyik kategóriába sem, én is küldtem képet. Egyébként én is feliratkoztam egyszer Gizusszappannál egy PIF nevű játékra, amit nekem is tovább kellett adnom, úgy, hogy a játékhoz megjegyzést író első három személynek egy éven belül saját kézzel készített ajándékot küldök. És még bár egy jelentkező sem volt, rosszul esett. Máig sem tudom mi az oka.

Bianka írta...

Én sznob vagyok :))))még is küldtem. Na jó csak vicceltem :)))) Én is indítottam két játékot és magasról tojtak rá

Mókus írta...

én is akarok küldeni csak olyan rossz, hogy az ember a munkahét 5 napjából 3-an vizsgázik, és nem jut idő semmi ilyesmire...:( remélem egy nap csúszás még belefér, esetleg:)

Emoke írta...

Panna: köszi! :)))

Kati: én szerintem nem is láttam ezt a bejegyzésed. :(

Bianka: te a like-ok és blogkommentelések háziasszonya lehetnél! ;) Nem is tudom mi lenne, ha nem szólnál hozzám. :))) VAgy máshoz! Már hiányzik! :)) Amúgy nyugodtad felteheted a főételed a blogba ha gondolod. :) Nehogy 1 nap kiessen én miattam. :PPP

Mókus: belefér, június 1 a módosított határidő. szóval várom! :)

Vianne írta...

Én is a "semmire nincs időm" korszakomat élem sajnos, épp családi napközit hajkuràszok Huncutpòkimnak. Na ez is megérne egy posztot...:)
Szerencsére még épp idejében néztem be, vmit összehozok èn is. Maj 21 vagy jún 1 végül a hatàridő??

Vianne írta...

Ja és sztem ne vedd magadra Emőke;) itt a vizsgaidőszak, suli vége, vagy csak a spontàn rohanás, ezer oka lehet h lassan érkeznek a fotòk, esetleg sok az utolso pillanatos olvasod:)
Nagyon ötletes a kiírás! Kattogok retro csoki recepteken;)
És van Eszterhazy recim:)

Emoke írta...

Vianne: jött egy csomó kép :D Csak hisztizek ;)))) Várom a tiédet is, június 1. az új határidő!

Jaj és nagyon-nagyon megköszönném az eszterházy recit, nagyon szeretném holnap elkészíteni, itthon leszek szabin! Köszönöm előre is!!! :)