2010. december 19., vasárnap

Ajándékokat kaptam

Szóval mikor megláttam Gesztenyénél ezt az elektromos csokifondű masinát, azonnal jeleztem Bencének, hogy én ilyet nagyon szeretnék. :) Az Ancsinak meg csak mutogattam. Meg is lett rendelve, amilyen gyorsan csak lehetett.
A bonbonkészítéshez ez igen nagy segítség lesz nekem, már látom előre. A két fokozatból az egyik olvasztja a csokoládét a másik tartja a hőfokot. Óje. :)

 megkaptaaam!

Szóval rendelés alatt állt a dolog. Ancsi izgult, hogy megkapom-e (hiába mondtam, hogy megkapom) és addig is adott nekem egy ilyet. Az ott romlott csokoládépasztilla és romlott aszalt sárgabarack. ;)))) De nagyon-nagyon köszönöm! Fogom használni ezt a fondüt is! :)

 Ancsi ajándéka

Majd hazajött Bence és átadta ezt (egy újabb bonbon forma!!):


meg ezeket a csomagolópapírokat (bonbonokhoz):


Köszönöm Nektek!:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szívesen, FŐLEG a romlott cuccokat :)
Meg se néztem, mi van benne csak tudtam, hogy csokifondü és már 2 éve ott van... ;)

Pás
Ancsi

Gesztenye receptjei írta...

Emőke!
LÁtom beindul a csokigyártás. Nagyon klassz.
A papírokat hol vettétek? Rendes papírok, vagy valamilyen különlegességek?

Emoke írta...

ilyen kretív hobbi üzletekben lehet kapni, kimérve adják (méterre) és belül ilyen fóliászerű, tehát ha téped így nyúlik. :) Nekem különlegesség, mert tök szép színekben van és nem kapni mindenhol (westendben vette Bence konkrétan, talán a matchnál)